Jag förstår

Kretsloppet 14 september 2019

Nu är det dags för årets Kretslopp. Vår förening sponsrar även i år och vi hoppas på många deltagare med rosa tröjor. Vi är redan en grupp som går Kretsloppet den 14 september. Roligt om vi blir fler som visar att vi finns.

14 maj

uppdaterad 7 juni

Anmäl till mig senast den 15 juni men gärna tidigare. Glöm inte att ange storlek på tröja. Korpen delar ut funktionströjor till de första 2000 anmälda.
Om du vill gå annan sträcka än 5 kilometer anger du den i anmälan.
Betala 150 kr senast den 30 juni på bankgiro 660-8863. Ange ”namn och kretslopp”.

På Kretsloppsdagen kommer vi att ha ett tält vid Sandwalls plats, där vi träffas och hämtar våra nummerlappar före start. Vi kommer att ha lite försäljning och då behövs några som vill ställa upp.

Funktionärer
Vi har liksom tidigare fått erbjudande att hjälpa till som funktionärer. Det handlar om packning av startnummer och utdelning av nummerlappar veckan före loppet. Mellan den 3 och 13 september har vi tider för arbetspass på 3-5 timmar. Det är roligt och lätt jobb som ger oss lite pengar till vår marknadsplats och bidrag till anmälningsavgifterna. Anmäl till mig så fort som möjligt. Schemat blir klart i augusti.

För anmälan kontakta mig på telefon eller mejl. 0705-438586 eller sos_rydin@hotmail.com

Hoppas vi ses!

Stina Rydin